گزارش میدانی از روند بازار آهن
نوشته شده توسط : آهن پرایس

به گزارش مرجع قیمت آهن آلات ساختمانی آهن پرایس، بازار آهن اولین روز کاری  خود را در هفته جاری با اندکی تلورانس در قیمت گذاری محصولات خود آغاز کرد تا شاید بدین ترتیب بتواند از یکنواخت شدن روند ثبات  قیمت ها در بازار کاسته و متقاضیان منتظر را به خرید ترغیب نمایند. اگرچه تکرار این رفتار بنا بر دلایلی چون ضعف مشهود تقاضا، کاهش فعالیت سفته‌ بازان در این حوزه، کاهش نرخ دلارو از همه مهم تر عدم اطمینان سرمایه گذاران  و مصرف کنندگان نسبت به آینده بازار آهن با توجه به روند فعلی در ماه های اخیر به کرّات مشاهده شده است  و نتوانسته نتیجه دلخواه را برای مجریان آن در پی داشته باشد.

در روز جاری شاهد کاهش ۵۰ تومانی به ازای هر کیلو در قیمت محصولقوطی پروفیل کارخانه تهران شرقو هم چنین افزایش ۲۰ تومانی به ازای هر کیلوگرم در محصولمیلگرد آجدار کارخانهشمس سپهر بوده ایم. تغییراتی که تا کنون بهای هر کیلو میلگرد آجدار را در حال حاضر در محدوده ی ۴۹۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان با احتساب مالیات بر ارزش افزوده قرار داده است. نکته قابل تامل در اعلامقیمت آهن آلات امروز ثبات موجود در بهای  اعلامی محصولات کارخانه هایی است که در هفته های اخیر پرچمدار افزایش قیمت بوده اند.

در حوزه های نبشی وناودانی نیز در روز جاری ثبات قیمتی و بالعکس در بخش قوطی و پروفیل روند کاهشی قیمت را تا کنون  در اغلب مبادی  شاهد هستیم؛ بدین ترتیب تغییر فاز قیمتی فاحشی را نمی توان برای روز جاری و روزهای آتی محتمل دانست مگر اینکه با تدابیر مسئولان و صاحبان قدرت و یا با تغییر جهت ناگهانی نرخ ارز بازار مجدد با شوک قیمتی مواجه کند و به تبع آن جو روانی حاصل از این شوک می تواند برای مدتی  بازار را با التهاب همراه کند.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.





:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: